KPD 3016 PENGAJIAN, TEKNOLOGI DAN PENAKSIRAN I

NAMA PELAJAR: Amy Maszlynna bt Dollah PPG/32077/12. Mastinah bt Munis PPG/32348/12. Nazariah bt Azahari PPG/32378/12. Niceley chan ak christy ain PPG/32383/12 Rozaliza bt Bujang PPG/32476/12. Siti Norkasmawaty bt Raduan PPG/32526/12.

Rujukan

1
 Frank J. Swetz & Liew Su Tim. (1988). Pengajaran Matematik KBSR. Fajar Bakti Sdn. Bhd..Kuala  Lumpur. 
2
Howard F. Fehr & Jo McKeeby Phillips. (1977). Teaching Modern Mathematics in the ElementarySchool. Admission Wesley Publishing Co. 
3
Khairani Abu Bakar, &  Hazali Hassan. (2000).  Penilaian di Dalam Kelas Matematik
KBSR. Pulau Pinang: Cerdik Publications Sdn. Bhd. 
4
Kementerian Pendidikan Malaysia. (1991).  Kajian 46 Buah Sekolah Rendah Di
Malaysia. Kuala Lumpur: Pusat Perkembangan Kurikulum. 
5
Kementerian Pendidikan Malaysia. (2003). Huraian Sukatan Pelajaran Matematik Tahun
4, Pusat Perkembangan Kurikulum, Kementerian Pendidikan Malaysia, Kuala Lumpur.
6
Liou Hou Sin. (Disember 1986). Teori dan Strategi Pengajaran Matematik Rendah. Jurnal: Kementerian Pendidikan Malaysia.
7
Mok, Soon Sang. (1998).  Pengajaran Dan Pembelajaran Matematik Untuk Peringkat
Sekolah Rendah. Petaling Jaya: Longman Malaysia.  
8
 Wan Yusof Wan Ngah, Lee Gik Lean & Rabiyah Fakir Mohd. (2005). Mathematics Teacher’s Guidebook, Year 4. Dewan Bahasa Dan Pustaka.
9
Aida Ibrahim: Meningkatkan Kemahiran Murid Mencongkak Fakta Asas Darab Melalui Pendekatan Permainan Domino. (2006). (Online). Available:
10
Safinaz Bt. M. Annuar, Nellie Gan Hong Suan & Oon Boey Lay: Satu Tinjauan Kesilapan Murid Dalam Penyelesaian Masalah Operasi Bahagi Di Dua Buah Sekolah. (Online). Available:
11
Suhizulhisam Bin Keliwon & Ariff Anuar Bin Melan: Laporan Kajian Tindakan Matematik. (2008). (Online). Available:
12
Syamsina Haryanti: Strategi untuk membantu konsep matematik.(21 Mac, 2010). (Online). Available: